4 Mayıs 2010 Salı

BETTY BOOP SEVDASI

Oldum olası sempatim olmuştur Betty Boop'a. Biraz seksi, biraz utangaç haliyle, kokoş kıyafetleriyle şüphesiz çizgi dünyanın  ikoncanı o.

Yıllar önce aldığım Betty Boop tişörtlerim artık giyilmeyecek kadar eskidi ama onlardan vazgeçemiyordum bir türlü. Elbise dolabımın artık kullanılmayanlar bölümünde öylece duruyorlardı.

Geçenlerde tişörtlerim tekrar elime geçtiğinde artık vazgeçmem gerektiğini düşünürken birden aklıma geldi. Betty Boop'umu eski tişörtten kesip yeni dikeceğim bir tişörte ekleyebilir, böylece Betty Boop'tan vazgeçmemiş olurum.


Kesmeden önce fotoğraf çekmeyi unutmuşum ama solda kesilmiş eski tişörtü, sağda da yeni tişörte eklenmiş, işlenmemiş ilk halini görüyorsunuz.

Tabi söylendiğim kadar kolay olmadı. Sadece el dikişiyle ince, titiz ve uzun bir çalışmanın ardından yepyeni bir tişörtüm oldu. Sadece karakteri eklemekle yetinmedim tabi, boncuklarla, payetlerle, kurdelelerle, taşlarla işleyerek kokoş kowboy Betty Boop'ya daha da kokoş bir görüntü kazandırdım.






Beni yeterince tanıyan herkes çok iyi bilir benim pembe aşkımı. Hem pembe, hem altın işlemeli, hem Betty Boop'lu tişörtüm bu sene benim favorim.

 Kullanılmayan bir Betty Boop tişörtüm daha var. Yaz gelmeden onu da yenilemek istiyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kardesim,
super olmus..sadece karakteri dikip birakmadan tas ve payet islemesi,yakasina mavi kurdele,eline ekledigin kurdele cicek vs..daha guzel hava katmis..

eline saglik..

Cocukla Cocuk dedi ki...

yakından gördüğüm için çok şanslıyım :))) gerçekten çok beğendim, müthiş bir emek müthiş bir sabır sonucu harika birşey çıkmış ortaya..